Första åsiktsinlägget... Coolt!

Ojj här kommer mitt första åsiktsinlägg, haha ...
Det kommer att handla om "kopiering" men inte att det är fel utan att jag tycker att det är okej !!
Jag tycker inte att man ska döma folk för att de har köpt en sk. kopia. Många säger och skriver(framförall) att Hööks kopierar kända märken men Hööks för mig är som bla.HM och de sk. fakeconversen.
Här har vi fake conversen, det enda som är skillnaden på dessa och de äkta är....  ETT MÄRKE!!!  Fattar folk egentligen hur sjukt det är??
Charies tex har ju jättefina strasspannband för 199kr som ser EXAKT likadana Swarowski bara att de äkta kostar 799 har jag för mig...
Jag tycker personligen att det är inget fel på märken eller på de personer som köper det.
Man ska ju inte köpa ett märkesschabrak bara för att alla andra har det, man köper det(förhoppningsvis) ju för att man tycker det är snyggt och att man vil ha det :)
Men man väljer ju själv vad man vill köpa!! Bara man är nöjd så (Y)
Se inte mej som en märkeshatare för märkessaker har oftast bättre kvalitet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0